پولینڈ میں مئیر پر چاقو بردار شخص نے حملہ کردیا، حالت تشویش ناک، دعاؤں کی اپیل
The news is by your side.

Advertisement

پولینڈ: چاقو حملے میں شدید زخمی ہونے والے میئر دم توڑ گئے

گدانسک: پولینڈ میں چاقو بردار شخص کے حملے میں شدید زخمی ہونے والے میئر دوران علاج دم توڑ گئے۔

تفصیلات کے مطابق پولینڈ کے شہر گدانسک کے میئر ’پاؤیل ایداموکس‘ پر چاقو بردار شخص نے گذشتہ روز حملہ کیا، بعد ازاں انہیں شدید تشوش ناک حالت میں اسپتال منتقل کیا گیا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق میئر پاؤیل ایداموکس کی حالت انتہائی نازک تھی، اسپتال میں انہیں بچانے کی بھرپور کوشش کی گئی تاہم وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے آج چل بسے۔

پولینڈ کے مختلف شہروں میں آنجہانی میئر کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے ریلیاں اور جلوس نکالے گئے جو گزشتہ روز چیئرٹی تقریب کے دوران چھری کے حملے میں زخمی ہوگئے تھے۔

پولینڈ کے شہر گدانسک میں چیریٹی پروگرام کے دوران چاقو بردار شخص نے اسٹیج پر چڑھ کر پولش مئیر پاؤیل ایداموکس پر پے در پے وار کرکے شدید زخمی کردیا تھا۔

پولیس نے فوری کارروائی کرکے ستائیس سالہ حملہ آور کو حراست میں لے رکھا ہے، پولیس حکام کے مطابق حملہ آور مجرمانہ ریکارڈ کا حامل ہے۔

لندن : چاقو زنی کی واردات، ایک شخص ہلاک، ملزم گرفتار

یاد رہے کہ میئر پر ہونے والے حملے کے بعد پولینڈ کے صدر اینڈرز ڈوڈا نے واقعے کی شدید مذمت کرتے ہوئے قوم سے دعا کی اپیل کی تھی، ان کا کہنا تھا کہ ملزم کو قرار واقعی سزا دی جائے گی۔

خیال رہے کہ پاؤیل ایداموکس پولینڈ میں مشہور اور ذمہ دار میئر کے طور پر جانے جاتے تھے، وہ پچھلے بیس سال سے شہر گدانسک کے میئر رہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں