The news is by your side.

Advertisement

شام، ترک فوج کی کارروائی، 18 داعش جنگجو ہلاک

انقرہ : شام کے شہر الباب پر ترک فوج کی جانب سے فضائی اور زمینی بمباری کی گئی جس کے نتیجے میں داعش کے 18 جنگجو ہلاک جب کہ 37 زخمی ہوگئے ہیں۔

بین الاقوامی خبررساں ایجنسی کے مطابق گزشتہ رات ترک فوج کی جانب سے شام کے شہر الباب میں قائم داعش کے ٹھکانوں پر فضائی بمباری اور زمینی حملے کیے گئے جس کے نتیجے میں داعش کے 18 جنگجو ہلاک ہوگئے ہیں جب کہ 37 جنگجوؤں کے زخمی ہونے کی بھی اطلاعات ہیں۔

ذرائع کے مطابق ترک فوج نے بمباری کرکے داعش کے جنگجو ﺅں کو پسپا ہونے پر مجبور کردیا اور شہر کے بڑے حصے سے دہشت گردوں کا قبضہ ختم کروانے میں کامیابی حاصل کر لی ہے جو چا ر ماہ سے جاری آپریش میں ایک بڑی کامیابی قرار دی جا رہی ہے۔

بین الاقوامی خبر رسان ایجنسی کا دعوی ہے کہ ترک فوج کی جانب سے داعش کے خلاف کیے گئے اس آپریشن میں فضائی اور زمینی دستوں نے حصہ لیا اور داعش جنگجوﺅں کے کئی ٹھکانوں کو تباہ کردیا گیا جب کہ یہ بھی اطلاعات ہیں کہ شام کے شہر الباب میں کی گئی کارروائی میں روسی طیاروں نے بھی حصہ لیا تھا۔

شام میں جاری کشیدگی میں متاثرہ ترین شہروں حلب اور الباب میں بشار الاسد اور اتحادی فوجوں نے مسلسل زمینی اور فضائی کارروائیاں کر کے اپنا کنٹرول حاصل کر لیا ہے جب کہ امن مذاکرات کی وجہ سے تاحال جنگ بندی کا عمل جاری ہے۔

الباب میں ترک فوج کی کامیاب کارروائی اپنی جگہ لیکن اب دیکھنا یہ ہے کہ ایسی صورت حال میں فضائی کارروائیاں امن مذاکرات اور عارضی جنگ بندی کے معاہدے پر کس طرح اثر انداز ہو تی ہیں؟

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں