The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ میں شہرت کی بلندیوں کو چھونے والی دو اداکار بہنوں کا بچپن، تصویر وائرل

ممبئی: بالی ووڈ انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والی کرینہ اور کرشمہ کی بچپن کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی شخصیات مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنے کے لیے سماجی رابطے کی ویب سائٹس کافی متحرک نظر آتی ہیں۔ سوشل میڈیا پر موجود شوبز شخصیات اپنی تصاویر شیئر کرتی ہیں جن کا مقصد مداحوں کے ساتھ وقتاً فوقتاً رابطہ رکھنا اور انہیں اپنے کام یا زندگی سے متعلق آگاہی دینا ہوتا ہے۔

سوشل میڈیا صارفین اور خصو صاً مداح تصاویر اور ویڈیوز  کو نہ صرف پسند کرتے ہیں بلکہ اپنی ہردل عزیز شخصیت کو نئے روپ میں دیکھ کر خوش بھی ہوتے ہیں۔

مزید: دادی کی آخری رسومات میں مسکراہٹ، کرینہ کپور کے خلاف نیا محاز کھل گیا

آج ہم بات کررہے ہیں بھارتی میڈیا انڈسٹری میں اپنا نام بنانے والی دو بہنوں کی، جن کی کم عمری کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوئیں تو صارفین نے انہیں ’ننھی پریوں‘ کا لقب دیا۔

بالی ووڈ فلم ’دل تو پاگل ہے‘ سے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والی کرشمہ کپور نے ماضی کی ایک تصویر شیئر کی جس میں وہ اپنی بہن کرینہ سیف کے ساتھ موجود تھیں۔

یہ بھی جانیں: کرینہ کپور کی جیکٹ، قیمت جان کر آپ دنگ رہ جائیں گے

کرشمہ نے انسٹاگرام پر تصویر شیئر کرتے ہوئے اپنی بہن سے محبت کا اظہار بھی کیا، اُن کا کہنا تھا کہ ’ہم ہمیشہ سے اور ہمیشہ کے لیے ایک ہی ہیں اور رہیں گے‘۔

 

View this post on Instagram

 

Always Twinning 👯‍♀️ since forever ! #wonderwednesday #sisters #memories #myrock #family❤️

A post shared by KK (@therealkarismakapoor) on

اداکارہ کی جانب سے شیئر ہونے والی تصویر میں دونوں بہنیں ایک ساتھ بیٹھی مسکرا رہی ہیں۔ صارفین کی پہچان کے لیے بتاتے چلیں کہ کرشمہ نے سفید اور کرینہ نے گلابی رنگ کا لباس زیب تن کیا ہوا ہے۔

اس سے پہلے بھی کرشمہ کپور بچپن کی تصویر شیئر کرچکی ہیں جس میں وہ اپنی بہن کے ساتھ بیٹھ کر کھانا کھا رہی تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں