The news is by your side.

Advertisement

شہری غزہ میں ہوں یا کشمیرمیں ان کی حفاظت ہونی چاہیئے‘ انٹونیوگوٹیریس

نیویارک :  اقوامِ متحدہ کے سیکریٹری جنرل انٹونیو گوٹیریس کا کہنا ہے کہ جموں و کشمیرمیں جو حالات دیکھ رہے ہیں وہ بہت تشویش ناک ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اقوامِ متحدہ کے سیکریٹری جنرل انٹونیو گوٹیریس مقبوضہ کشمیرکی صورت حال پرتشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ممبرممالک ایشوزکوحل کرنے کے لیے راستے تلاش کریں۔

اقوامِ متحدہ کے سیکریٹری جنرل کا کہنا ہے کہ شہری غزہ میں ہوں یا کشمیر میں ان کی حفاظت ہونی چاہیئے، شہریوں کی ہلاکتیں کہیں بھی ہوں، تحقیقات ہونی چاہیئے۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی فائرنگ‘ 20 نوجوان شہید

خیال رہے کہ گزشتہ 48 گھنٹوں کے دوران مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فورسز نے سرچ آپریشن کے نام پر فائرنگ کرکے 20 کشمیری نوجوانوں کو شہید جبکہ 300 سے زائد افراد کو زخمی کردیا۔

بھارتی فوج کی کارروائیوں میں 300 سے زائد افراد زخمی ہوگئے جن میں سے بیشترکی حالت تشویش ناک بتائی جا رہی ہے جبکہ اس دوران 5 رہائشی مکانات کو بھی تباہ کردیا گیا ہے۔

غزہ: اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے 17 شہری شہید‘ 1500 زخمی

یاد رہے کہ 3 روز قبل فلسطینی عوام کی جانب سے اسرائیلی بارڈر پر کیے جانے والے احتجاج پراسرائیلی فورسز کی شدید فائرنگ سے 17 شہری شہید جبکہ 1500 سے زائد زخمی ہوگئے تھے۔

فلسطینی عوام آئندہ چھ ہفتوں کے لیے اسرائیلی بارڈر پراحتجاجی کیمپ لگا رہے ہیں‘ جس کا مقصد فلسطینیوں کا اپنی سرزمین پر واپس لوٹنے کے لیے پُراَمن مظاہرہ کرنا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں