The news is by your side.

Advertisement

شہری روس کا سفر نہ کریں: امریکا

واشنگٹن: امریکا نے اپنے شہریوں کو روس کا سفر نہ کرنے کی ہدایت کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا نے اپنے شہریوں کو روس کا سفر نہ کرنے کی ہدایت جاری کر دی ہے، امریکی محکمہ خارجہ کا کہنا ہے کہ یوکرین کی سرحد پر جاری کشیدگی کی وجہ سے شہری روس کا سفر نہ کریں۔

یوکرین کی مشرقی سرحدوں پر کشیدگی بڑھنے کے باعث اتوار کو امریکی محکمہ خارجہ نے روس کا سفر کرنے کے خلاف سطح 4 کی وارننگ جاری کی ہے۔

محکمے کی طرف سے جاری کردہ ٹریول ایڈوائزری میں، امریکی حکام نے امریکیوں سے سختی سے کہا ہے کہ وہ روس کے سفر کے تمام منصوبے منسوخ کر دیں، کیوں کہ امریکی شہریوں کو جاری بحران کے دوران "ہراساں” کیے جانے کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

یہ انتباہ اس وقت سامنے آیا ہے جب یوکرین میں امریکی سفارت خانے نے کیف میں حکام کو سابق سوویت ملک چھوڑنے کے لیے کہا کیوں کہ حالات تیزی سے خراب ہوتے جا رہے ہیں۔

برطانیہ نے بھی یوکرین میں سفارت خانے کا کچھ عملہ برطانیہ واپس بلا لیا ہے، حکام کا کہنا تھا کہ سفارت خانے کے کچھ عملے کی واپسی روس کی جانب سے بڑھتے خطرے کے باعث کی جا رہی ہے۔

بڑی خبر: نیٹو نے روس کے قریب افواج کو اسٹینڈ بائی کر دیا

آسٹریا کے وزیر خارجہ کا بھی کہنا تھا کہ یوکرین میں اس کے سفارت خانے کے عملے کے انخلا کا منصوبہ ہے۔

واضح رہے کہ روس یوکرین تنازعہ شدت اختیار کر گیا ہے، نیٹو نے روس کے قریب کسی بھی حملے کے لیے افواج کو اسٹینڈ بائی کر دیا ہے، نیٹو نے روس کے قریب بحری جہاز اور لڑاکا طیارے بھی پہنچا دیے۔

واضح رہے کہ روس کی جانب سے اپنے پڑوسی ملک کے قریب 1 لاکھ فوجیوں کو جمع کرنے کے بعد یوکرین میں کشیدگی عروج پر ہے، مغرب کا کہنا ہے کہ ماسکو، جو کیف اور نیٹو کے درمیان بڑھتے ہوئے تعلقات سے ناراض ہے، یوکرین پر حملہ کرنے کی تیاری کر رہا ہے، دوسری طرف کریملن نے بارہا دراندازی کی منصوبہ بندی کی تردید کی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں