The news is by your side.

Advertisement

وادی اینی میشن اور اے آر وائی فلمز کی پیشکش تین بہادر نے ریلیز سے پہلے ہی دھوم مچادی

لاہور: اے آر وائی فلمز اور وادی اینی میشن کی پیشکش تین بہادر رائز آف دی واریئرز نے ریلیز سے پہلے ہی دھوم مچادی، فلم 14 دسمبر سے بڑے پردے کی زینت بنے گی۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی فلمز اور وادی اینی میشن کی پیشکش تین بہادر رائز آف دی واریئرز کے رنگا رنگ پریمیئر کا لاہور میں انعقاد کیا گیا۔

فلم کے پریمیئر میں اداکار و ہدایت کار سمیت مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد نے شرکت کی اور فلم کی کہانی کو سراہا۔

اداکارہ ماہرہ خان اور مہوش حیات بھی تین بہادر کی مداح نکلیں، ماہرہ خان نے کہا کہ ’پاکستان کا ہر بچہ بہادر ہے‘ جبکہ مہوش حیات کا کہنا تھا کہ ’بچپن میں بہت بہادر اور ایڈونچرز تھی‘۔ فلم تین بہادر رائز آف دی واریئرز 14 دسمبر کو بڑے پردے پر پیش کی جائے گی۔

اداکار فہد مصطفیٰ نے کہا کہ ’ہر کسی کے اندر ایک سپر پاور ہوتی ہے اور ہر کوئی کسی نہ کسی کا بہادر ہوتا ہے‘۔ انہوں نے اپنے بچپن کا قصہ سناتے ہوئے کہا کہ ایک دن بارش ہورہی تھی اور ایک بلی کا بچہ بھیگ رہا تھا جسے میں اُٹھا کر گھر لے آیا اور اس کا خیال رکھا بغیر کسی کے کچھ کہے تو میرے والد نے کہا کہ فہد تم میرے بہادر ہو۔

فلم کے تین کردار سعدی، کامل اور آمنہ کی ہوشیاری اور روشن بستی کو بچانے کے لیے ان کی بہادری بچوں کے لیے مثال بن گئی ہے۔

پریمیئر دیکھنے کے بعد بچوں کا کہنا تھا کہ اے آر وائی بچوں کے لیے بہت اچھی فلمیں بناتا ہے، ہمیں فلم دیکھ کر یہ سبق ملا کہ پریشانی میں مبتلا لوگوں کی مدد کرنا چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں