The news is by your side.

Advertisement

انوشکا اسکول دور میں کیسی نظر آتی تھیں؟ تصویر وائرل

ممبئی: شوبز انڈسٹری سے وابستہ شخصیات مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنے کے لیے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر متحرک نظر آتی ہیں تاکہ وہ اپنی حالیہ اور مستقبل کی تصاویر شیئر کریں۔

تفصیلات کے مطابق شوبز شخصیات کی جانب سے وقتاً فوقتاً سوشل میڈیا پر تصاویر اور ویڈیوز شیئر کی جاتی ہیں جن کا مقصد مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنا اور انہیں اپنے کام یا زندگی سے متعلق آگاہی دینا ہوتا ہے۔

تصویر دیکھنے کے لیے اسکرول کریں

کسی بھی اداکار یا معروف شخصیت کی سوشل میڈیا پوسٹ کو مداح اس انداز سے سرہاتے ہیں کہ بعض اوقات وہ چیز یا تصویر وائرل ہوجاتی ہیں کروڑوں لوگ اس تک رسائی حاصل کرلیتے ہیں۔

مزید پڑھیں: انوشکا بھوت بن گئیں، پہلی جھلک سامنے آگئی

آج ہم بات کررہے ہیں بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما کی جنہوں نے گزشتہ برس دسمبر میں بھارتی کپتان ویرات کوہلی کے ساتھ شادی کا اعلان کرتے ہوئے اپنی نئی زندگی کا آغاز کیا۔ ازدواجی بندھن میں بندھنے کے بعد انوشکا کو ویروشکا کی صورت میں نیا نام بھی ملا۔

انوشکا شرما اور بھارتی کپتان شادی کی چھٹیاں گزارنے کے بعد دوبارہ عملی میدان میں آگئے، کوہلی ساؤتھ افریقا کے خلاف ٹیسٹ میچ کھیلنے میدان میں اترے تو انوشکا نے بھی فلم کی شوٹنگ کا آغاز کردیا۔

سوشل میڈیا پر انوشکا کے اسکول ادوار کی تصویر زیر گردش ہے جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ وہ اپنے بھائی کے راکھی باندھ رہی ہیں۔

مداحوں نے بالی ووڈ اداکارہ کی تصویر دیکھی تو اُس کے جواب میں حسین ، حوبصورت اور اچھی لگ رہی ہیں جیسے کمنٹس کیے اور کئی صارفین نے اسے شیئر بھی کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں