پاناما کیس پر فوج بھی عوام کی طرح فیصلے کی منتظر ہے، آئی ایس پی آر -
The news is by your side.

Advertisement

پاناما کیس پر فوج بھی عوام کی طرح فیصلے کی منتظر ہے، آئی ایس پی آر

راولپنڈی : ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ لندن میں پاناما کیس پر میرے بیان کو سیاق و سباق سے ہٹ کر پیش کیا گیا، پاناما کیس کے معاملے پر فوج بھی ہر پاکستانی کی طرح فیصلے کی منتظر ہے۔

یہ بات انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کیا۔

میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ پاناما کیس کے معاملے پر فوج بھی عوام کی طرح میرٹ اور انصاف پر مبنی فیصلےکی منتظر ہے۔

یاد رہے کہ ڈی جی آئی ایس پی آر نے گزشتہ دنوں لندن میں ایک پریس کانفرنس تھی اور پانامہ کیس کے حوالے سے صحافیوں کو مفصل جواب دیا تھا کہ پاک فوج بھی ہر پاکستانی کی طرح پانامہ کیس کے محفوظ کیے جانے والے فیصلے کی منتظر ہے، جس پر وہاں کے بعض اخبارات نے ان کا بیان سیاق و سباق سے ہٹ کر شائع کیا۔

انہوں نے اس لئے آج پھر اس بات کو واضح کیا ہے، کہ پاک فوج بھی فوج ہر پاکستانی کی طرح پاناما کیس پر میرٹ اور انصاف پر مبنی فیصلے کی منتظر ہے۔ اور سات اس بات کا بھی یقین ہے کہ جو بھی فیصلہ آئے گا سپریم کورٹ اسے میرٹ اور انصاف کو مد نظر رکھتے ہوئے کرے گی۔

اس حوالے سے تجزیہ کا بریگیڈیئر (ر ) حارث نواز نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ پاک فوج کا بھی ہر پاکستانی کی طرح حق ہے کہ ملک میں ہونے والے معاملات کو دیکھیں اور پاک فوج کے انفارمیشن سیل میں ٹیلی وژن دیکھا جاتا ہے اور ملکی صورتحال پر بھی گہری نگاہ ہوتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں