site
stats
اہم ترین

زبیرعمر نے گورنر سندھ کا حلف اٹھا لیا، مزار قائد پر حاضری

کراچی: سندھ کے نئے گورنر محمد زبیر عمر نے صوبے کے 32 ویں گورنر کی حیثیت سے عہدے کا حلف اٹھا لیا، حلف اٹھانے کے فوری بعد حسب روایت نئے گورنر نے مزار قائد پر حاضری دی اور ملک و قوم کے لیے دعائیں کیں۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ سندھ کے 32 ویں گورنر محمد زبیر عمر نے اپنے عہدے کا حلف اٹھا لیا۔ سندھ ہائی کورٹ کے چیف جسٹس سید سجاد علی شاہ نے گورنر سندھ سے عہدے کا حلف لیا۔

تقریب حلف برداری میں وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ، وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب، کور کمانڈر کراچی اور ڈی جی رینجرز سمیت دیگر شخصیات نے شرکت کی۔

قبل ازیں وہ گورنر ہاؤس پہنچے تو ان کا استقبال کیا گیا ان کے ساتھ ان کے اہل خانہ بھی موجود تھے۔

حلف اٹھانے کے بعد انہوں نے وفد کے ہمراہ مزار قائد پر حاضری دی، فاتحہ خوانی کی، پھولوں کی چادر چڑھائی اور ملک و قوم کے لیے دعا کی۔

روایت ہے کہ نیا گورنر سب سے پہلے مزار قائد پر حاضری دیتا ہے، ان کی حاضری کے وقت مزار کے اطراف سیکیورٹی سخت کردی گئی تھی، انہوں ںے مہمانوں کی تاثراتی کتاب میں اپنے تاثرات قلم بند کیے۔

محمد زبیر کی زندگی پر اک نظر:

محمد زبیر عمر 23 مارچ 1956 کو ایبٹ آباد کے فوجی گھرانے میں پیدا ہوئے۔ انہوں نے ابتدائی تعلیم ایبٹ آباد اور راولپنڈی میں حاصل کی اور 1984 میں آئی بی اے کراچی سے پبلک ایڈمنسٹریشن میں ماسٹرز کی ڈگری حاصل کی۔

انہوں نے 2012 میں مسلم لیگ ن میں شمولیت اختیار کی اور پارٹی کے منشور کی تیاری میں معیشت اور ٹیکس ریفارمز کے شعبوں میں معاونت کی۔ مسلم لیگ ن کے اقتدار میں آنے کے بعد محمد زبیر کو پہلے بورڈ آف انوسٹمنٹ کا چیئرمین اور دسمبر 2013 میں نجکاری کمیشن کا سربراہ بنایا گیا۔

محمد زبیر عمر 6 بھائیوں میں چوتھے نمبر پر ہیں جبکہ ان کے چھوٹے بھائی اسد عمر تحریک انصاف کے رکن قومی اسمبلی ہیں۔

واضح رہے کہ اس سے قبل جسٹس ریٹائرڈ سعید الزماں صدیقی کو گورنر سندھ کے عہدے پر تعینات کیا گیا تھا تاہم خرابی صحت کی بنا پر وہ زیادہ عرصے تک اپنی ذمہ داریاں نہ نبھا سکے اور 12 جنوری کو انتقال کر گئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top