مایوسی سے نجات کا واحد راستہ نماز ہے، احمد علی بٹ -
The news is by your side.

Advertisement

مایوسی سے نجات کا واحد راستہ نماز ہے، احمد علی بٹ

لاہور: پاکستانی شوبز انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والے مزاحیہ اداکار احمد علی بٹ نے ڈپریشن سے چھٹکارا حاصل کرنے کا آسان طریقہ بتاتے ہوئے کہا ہے کہ مایوسی سے نجات حاصل کرنے کا واحد راستہ نماز ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی فلمز، سلمان اقبال فلمز سمیت دیگر فلموں میں مختلف کردار نبھانے والے اداکار احمد علی بٹ نے زندگی کو آسان بنانے کا فارمولا بیان کردیا۔

انہوں نے اپنے ٹویٹ اکاؤنٹ پر دو روز قبل ایک ٹویٹ کیا جس میں اُن کا کہنا تھا کہ ’اگر آپ مایوس ہیں تو نماز آپ کی مدد کرے گی، اگر آپ تنہائی محسوس کرتے ہیں تو قرآن مجید آپ کی مدد کرے گا کہ کس طرح نقصان سے بچنا ہے‘۔

احمد بٹ کا کہنا تھا کہ ’مایوسی کی حالت میں یہ دیکھیں کہ اللہ تعالیٰ ہمیشہ آپ کے ساتھ کھڑا ہے، بس اُس کو پکاریں اور اُسی سے مدد مانگیں‘۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں معروف اداکار اور ڈی جے محسن عباس حیدر نے انکشاف کیا تھا کہ وہ ڈپریشن کے مرض کا شکار ہیں جس کی وجہ سے اُن کی جان بھی جاسکتی ہے۔ محسن عباس حیدر نے اپنی پوسٹ میں یہ بھی لکھا تھا کہ ’میں ان لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں جن کی وجہ سے میں اس مرض میں مبتلا ہوا‘۔

اداکار اور گلوکار کی ٹویٹ پر لوگوں نے انہیں ہمت و حوصلہ دیا جس کے بعد محسن عباس نے سوشل میڈیا پر ایک اور پیغام دیا تھا کہ ڈپریشن کے خلاف جنگ میں سپورٹ کرنے پراپنے دوستوں اور مداحوں کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ انہوں نے دیگر صارفین اور مداحوں کو مشورہ دیا کہ وہ اپنے اردگرد رہنے والے زہریلے لوگوں سے چھٹکارا حاصل کریں اور زندگی کو اچھے گزاریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں