The news is by your side.

مومنہ کی ’کوکو کورینا‘ کے ساتھ ایک بار پھر واپسی، ویڈیو وائرل

لاہور: پاکستانی گلوکارہ مومنہ مستحسن نے ایک ماہ تنقید کے بعد ایک بار پھر کو کو کورینہ گانا گا کر اس کا حق ادا کرنے کی کوشش کی جسے سامعین و ناظرین نے پسند بھی کیا۔

تفصیلات کے مطابق کوک اسٹوڈیو کے گیارہویں سیزن میں پروڈیوسر زوہیب قاضی اور علی حمزہ نے مشہور پاکستانی گانے ’کو کو کورینا‘ کو نئے انداز سے پیش کرنے کی ناکام کوشش کی تھی۔

کوک اسٹوڈیو کے سیزن 11 میں یہ گانا گلوکارہ مومنہ مستحسن اور احد رضا نے گایا جسے شائقین نے بالکل بھی پسند نہیں کیا۔

’کو کو کورینا‘ ریلیز ہونے کے بعد نہ صرف کوک اسٹوڈیو کے منتظمین بلکہ دونوں گلوکاروں کو بھی سوشل میڈیا پر شدید تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا حتیٰ کہ وزیر برائے انسانی حقوق شیری مزاری نے بھی سوشل میڈیا پر شدید ردِعمل دیا تھا۔

مزید پڑھیں: ’کوکو کورینا‘ کا ری میک: شیریں مزاری اور مومنہ میں ٹویٹر پر نوک جھونک

کوکو کورینا کا ری میک سن کر وحید مراد کے صاحبزادے عادل مراد نے کوک اسٹوڈیو کے پروڈیوسر کو گانے کی اجازت دینے پر شرمندگی کا اظہار کرتے ہوئے افسوس کا اظہار کیا تھا۔

مشہور پاکستانی گانے کی بگڑی شکل سامنے آنے کے بعد بہت سے گلوکاروں اور موسیقاروں نے اپنے اپنے انداز سے اس گانے کو کمپوز کر کے بہتر انداز سے پیش کیا تھا جن میں سے کچھ کی کاوش کو مداحوں نے پسند بھی کیا تھا۔

یہ بھی دیکھیں: مومنہ کے بچپن کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل

اسلام آباد سے تعلق رکھنے والے دو بھائی جو میوزک انڈسٹری میں ’لیو ٹوئنس‘ کے نام سے کام کرتے ہیں انہوں نے وائلن اور گٹار پر سولو پرفارم کر کے ویڈیو شیئر کی تھی جسے بہت پسند کیا گیا تھا۔

دونوں بھائیوں کی ویڈیو کو دیکھتے ہوئے گلوکارہ مومنہ مستحسن نے اُن سے رابطہ کیا اور اپنے آواز کے ساتھ اسے ریکارڈ کرنے کی اجازت بھی مانگی۔

پاکستانی گلوکارہ نے سماجی رابطےکی ویب سائٹ پر ویڈیو شیئر کی جس میں مومنہ دونوں بھائیوں کے ساتھ ’کو کو کورینا‘ گاتے ہوئے نظر آرہی ہیں، ساتھ میں انہوں نے لکھا کہ ’ایک ماہ کی تنقید کے بعد نیا تحفہ پیش ہے‘۔

View this post on Instagram

Aik maheena of trolling ki khushi mai, iak aur tohfa 🌹 😏😉😂 with love, M. ♥️ #KoKoKorina #LeoTwins

A post shared by Momina Mustehsan (@mominamustehsan) on

گلوکارہ کی ویڈیو پر کچھ صارفین نے انہیں نہ صرف سراہا بلکہ یہ بھی کہا کہ ’گانے کی شکل پروڈیوسرز نے ہی بگاڑی تھی وگرنہ مومنہ کی آواز بہت اچھی ہے‘۔

کیا آپ کو یہ گانا پسند آیا؟ کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار ضرور کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں