The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل سیزن 4: جیت بالآخر پاکستان کی ہی ہوگی، سلمان اقبال

دبئی: پاکستان سپر لیگ کی اہم ترین ٹیم کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے کہا ہے کہ پی ایس ایل کا مطلب پاکستان ہے اور لیگ کا جو بھی فاتح ہو مگر جیت آخر کار پاکستان کی ہی ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی ڈیجیٹل کے چیف ایگزیکٹو آفیسر اور کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال ملک بھر میں کھیلوں کی سرگرمیوں میں اپنا اہم کردار ادا کررہے ہیں انہوں نے پی ایس ایل اور باکسنگ لیگ میں بھی بڑھ چڑھ کر حصہ لیا اور  ٹیلنٹ کو سامنے لائے۔

پی ایس ایل سے قبل کراچی کنگز نے ملک بھر میں کھلاڑی کی کھوج نامی ایونٹ کا انعقاد کیا جس میں ملک بھر سے چھپے ہوئے کرکٹرز سامنے آئے  اور اب وہ قومی سطح پر ملک و قوم کا نام روشن کررہے ہیں۔

کراچی کنگز نے رواں سیزن فاٹا سے تعلق رکھنے والے نوجوان باصلاحیت باؤلر عمر خان کو تلاش کیا جن کے والد پنکچر لگانے کا کام کرتے ہیں، دائیں ہاتھ سے اسپین باؤلنگ کرانے والے باؤلر نے پی ایس ایل کے پہلے مرحلے میں اپنی کرکٹ کی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل 4: پہلا مرحلہ مکمل، گلیڈی ایٹرز سرفہرست، نئے باؤلرز کا جادو چل گیا

سماجی رابطے کی ویب سائٹ  پرکراچی کنگز ٹیم اور فرنچائز کے مالک سلمان اقبال نے قوم کو متحد رہ کر پی ایس ایل کامیاب بنانے کا پیغام جاری کیا تاکہ دنیا بھر میں کرکٹ کے ذریعے پاکستان کا شمار محبت کرنے والے ملک میں ہوسکے۔

اپنے ٹویٹ میں اے آر وائی ڈیجیٹل کے سی ای او اور کراچی کنگز کے مالک کا کہنا تھا کہ ’پی ایس ایل کا مخفف پاکستان سپر لیگ ہے، جس میں پہلا لفظ پاکستان ہے جو ہمارے ملک کی نمائندگی کرتا ہے، ہمیں ملک کے لیے متحد رہنا ہےکیونکہ دنیا بھر میں اس ایونٹ کو دیکھا جارہا ہے‘۔

اُن کا مزید کہنا تھا کہ لیگ کا فاتح جو بھی مگر جیت ہمارے ملک کی ہی ہوگی،  ساتھ میں سلمان اقبال نے پاکستان زندہ باد کا نعرہ بھی لگایا۔

یاد رہے کہ اے آر وائی ڈیجیٹل کے چیف ایگزیکٹو آفیسر اور کراچی کنگز کے مالک نے پی ایس ایل لیگ کو کامیاب بنانے میں بہت اہم کردار ادا کیا جس کا اعتراف سابق چیئرمین پاکستان سپر لیگ نجم سیٹھی اور مختلف نامور شخصیات نے بھی کیا۔

یہ بھی پڑھیں: پی ایس ایل 4 : کراچی کنگز کے مالک کی کینسر سے متاثرہ بچی سے ملاقات

اے آر وائی نے پی ایس ایل کو کامیاب بنانے کے لیے ’میدان سجنا ہے‘ کے نام سے مہم کا آغاز کیا اور دبئی مین مقیم پاکستانیوں سے گزارش کی کہ وہ پی ایس ایل سیزن فور کو کامیاب بنانے کے لیے زیادہ سے زیادہ تعداد میں اسٹیڈیم آئیں۔

کراچی کنگز کے ایمرجنگ کھلاڑی عمر خان کا انٹرویو

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں