New Army Chief Appointment Summary Pass to PM
The news is by your side.

Advertisement

نئے آرمی چیف کی تقرری، سمری وزیراعظم کو ارسال

اسلام آباد: نئے آرمی چیف آف اسٹاف اور عسکری قیادت کی تقرری کے حوالے سے وزارتِ دفاع نے وزیر اعظم کو سمری ارسال کردی، سمری میں تین سینئر فوجی افسران کے نام شامل ہیں، ترجمان وزیر اعظم ہاؤس نے سمری موصول ہونے کی تصدیق کردی ہے، جنرل راحیل شریف کو آج وزیراعظم ہائوس میں الوداع کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق وزارتِ دفاع کی جانب سے بھیجی گئی سمری میں چار سینئر ترین فوجی افسران کے نام شامل ہیں، سیکریٹری دفاع نے نئی عسکری قیادت کی تقرری کے لیے چیئرمین جوائنٹ چیف آف اسٹاف کمیٹی کے نام بھی وزیر اعظم کو بھجوادیے ہیں۔

سیکریٹری داخلہ کی جانب سے بھیجی گئی سمری میں لیفٹیننٹ جنرل اشفاق ندیم، جنرل ربیرمحمود حیات، لیفٹیننٹ جنرل قمر جاوید باجوہ اور لیفٹیننٹ جنرل جاوید اقبال رمدے کا نام شامل کیا گیا ہے۔


پڑھیں: ’’ آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے الوداعی ملاقاتوں کا سلسلہ شروع کردیا ‘‘


 ترجمان وزیر اعظم ہاؤس نے سمری موصول ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’’میاں محمد نوازشریف کل آرمی چیف کو الوداعی عشائیہ دیں گے اور اُس سے قبل دونوں رہنماؤں کی تفصیلی ملاقات بھی ہوگی‘‘۔

مزید پڑھیں: ’’ کون ہوگا ملک کا اگلا آرمی چیف؟ ‘‘


 

خیال رہے آرمی چیف آف اسٹاف جنرل راحیل شریف اور چیئرمین جوائنٹ چیف آف اسٹاف کی مدتِ ملازمت رواں ماہ کی 28 تاریخ کو ختم ہورہی ہے، اس ضمن میں جنرل راحیل شریف نے اپنے الوداعی دوروں کا آغاز بھی کردیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں