site
stats
پاکستان

پاناما کیس کا فیصلہ : پنجاب بھر میں ہائی الرٹ، پولیس کو ہدایات جاری

اسلام آباد : پاناما کیس کے متوقع فیصلے کے پیش نظر پنجاب بھر میں سیکیورٹی ہائی الرٹ کردی گئی ہے۔ آئی جی پنجاب نے مربوط قیام امن کیلئے پولیس کو مراسلہ جاری کردیا۔ سپریم کورٹ کے اطراف بھی سیکیورٹی سخت کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق کل بروز جمعرات بڑے کیس کا بڑا فیصلہ ہونے جا رہا ہے، اس حوالے سے اسلام آباد سمیت پورے پنجاب مین سیکیورٹی ہائی الرٹ کردی گئی ہے۔

آئی جی پنجاب نے امن وامان برقرار رکھنے کے لئے پولیس کو مراسلہ جاری کردیا ہے، جس میں ہدایات دی گئیں ہیں کہ فول پروف سیکیورٹی انتظامات کو یقینی بنایا جائے۔

سی پی او لاہور تمام آر پی اوز متعلقہ ڈی پی اور امن و امان کی صورتحال کا جائزہ لیں۔ مراسلے میں مزید کہا گیا ہے کہ حساس تنصبات، حکومتی دفاتر، پبلک ،سیاسی جماعتوں کے دفاتر، میڈیا ہاوسز عوامی مقامات پر خصوصی انتظامات کئے جائیں، ہوائی فائرنگ اور اسلحہ کی نمائش پر پابندی کے حکم پر سختی سے عمل درآمد کیا جائے۔

علاوہ ازیں سپریم کورٹ کی سیکیورٹی کے لیے رینجرز بھی تعینات کی جائے گی۔ جبکہ راولپنڈی میں بھی پاناما لیکس کے متوقع فیصلے کے پیش نظر پولیس کی اضافی نفری بلالی گئی ہے جو مری روڈ پر تعینات کی جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top