The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ نےمقدمےکے بجائےعدالتوں سےلڑنےکی تاریخ دہرائی‘ پیپلزپارٹی

کراچی : پاکستان پیپلزپارٹی کے ترجمان چوہدری منظور کا کہنا ہے کہ ہنگامہ آرائی کرکے احتساب عدالت کے جج کو جانے پرمجبورکیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پیپلزپارٹی کے ترجمان چوہدری منظور کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ ن نے مقدمےکے بجائےعدالتوں سے لڑنے کی تاریخ دہرائی۔

ترجمان پیپلزپارٹی کا کہنا تھا کہ ہنگامہ آرائی کرکے احتساب عدالت کے جج کو جانے پرمجبورکیا گیا۔ انہوں نے سپریم کورٹ کی بات سچ ثابت کر دی یہ گاڈ فادرہیں۔

پیپلزپارٹی کے ترجمان چوہدری منظور نے کہا کہ نوازشریف ملک کوانارکی کی طرف دھکیل رہے ہیں، ادارے کی زیادتی کا رونا رونے والے پولیس پرحملہ آور ہوگئے۔

خیال رہے کہ آج احتساب عدالت میں وکلا کی ہلڑ بازی کے باعث سابق وزیراعظم نوازشریف، مریم نواز اور کیپٹن ریٹائرڈ صفدر پرفرد جرم کی کارروائی 19 اکتوبر تک کے لیے ملتوی کردی گئی۔


اس وقت ملک جمہوریت کےلیےخطرہ مسلم لیگ ن ہے‘ شاہ محمودقریشی


یاد رہے کہ اس سے قبل پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ ایک خاندان کوبچانےکے لیے جمہوریت کوداؤ پرلگایا جارہا ہے،اس وقت ملک جمہوریت کے لیےخطرہ مسلم لیگ نوازہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تواسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں