site
stats
پاکستان

سیاسی رہنماؤں کی مسیحی برادری کو کرسمس کی مبارکباد

کراچی : مسیحی برادری آج کرسمس کا تہوار منا رہی ہے ، سیاسی رہنماؤں کی جانب سے مسیحی برادری کو کرسمس کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا پاکستانی مسیحی برادری کی خدمات قابل تحسین ہیں۔

تفصیلات کے مطابق دنیا بھر میں مسیحی برادری کرسمس انتہائی جوش وخروش سے منا رہی ہے، اس موقع پر وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کی مسیحی برادری کوکرسمس کی مبارکباد ددیتے ہوئے کہا کہ پاکستانی مسیحی برادری کی خدمات قابل تحسین ہیں۔

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر مسیحی برادری کو کرسمس کی مبارکباد دیتے ہوئے اپنے پیغام میں کہا تمام مسیحی بہن بھائیوں کو کرسمس مبارک ہو، بلاول ہاؤس کے باہر بھی کرسمس ٹری یکجہتی کا اظہار کرتا ہے۔

قائدحزب اختلاف خورشیدشاہ نے بھی مسیحی برادری کو کرسمس کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ قائداعظم نےاقلیتوں کوبرابری کی بنیادپرجینےاورآگےبڑھنےکاوژن دیا، پیپلزپارٹی نےہمیشہ اقلیتوں کےحقوق،معاشرتی آزادی کیلئےجدوجہدکی۔

خورشیدشاہ نے مزید کہا کہ آئین پاکستان میں اقلیتوں کومکمل تحفظ حاصل ہے، ہم سب مل کر اس ملک کو امن اور ترقی کا گہوارہ بنائیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top