The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فائیو سے متعلق پی سی بی کا اہم اعلان

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ نے پی ایس ایل سیزن فائیو کا فیصلہ کن مرحلہ لاہور سےکراچی منتقل کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی کی جانب سے اہم بیان جاری کیا گیا ہے، جس میں کہا گیا ہے کہ لاہور میں اسموگ کی ممکنہ شدت کے باعث پاکستان سپر لیگ سیزن فائیو ناک آوٹ مرحلہ لاہور سےکراچی منتقل کردیا گیا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے مطابق پی ایس ایل کے ناک آوٹ مقابلے نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں باالتر تیب 15،14 اور17 نومبر کو ہونگے۔

دوسری جانب پی سی بی نے پاکستان زمبابوے ٹی20 سیریز کو بھی ممکنہ اسموگ کے باعث لاہور سے راولپنڈی منتقل کردیا  ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  پی ایس ایل فائیو، پوائنٹس ٹیبل پر ملتان سلطانز کا راج

پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے کہا کہ ہم گزشتہ چند ہفتوں سے موسم کی بدلتی صورتحال پر مسلسل نظر رکھے ہوئے تھے اور جونہی ہمیں لاہور میں آئندہ ماہ اسموگ کی شدت میں اضافے کی معلومات ملیں تو ہم نے کھلاڑیوں کی صحت پر سمجھوتہ کرنے کی بجائے فوری طور پر ان میچز کو راولپنڈی اور کراچی منتقل کرنے کا فیصلہ کیا۔

وسیم خان نے کہا کہ پی سی بی کو افسوس ہے کہ لاہور کو مسلسل دوسری مرتبہ ایچ بی ایل پی ایس ایل کے پلے آف میچز کی میزبانی نہیں مل رہی مگر ہمارے لیے کھلاڑیوں اور آفیشلز کی صحت سب سے عزیز ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہمیں خوشی ہے کہ زمبابوے کرکٹ اور ایچ بی ایل پی ایس ایل کی فرنچائزز نے ہمارے فیصلے کو تسلیم کیا ہے، اس موقع پر ہم وفاقی اور صوبائی ایجنسیز کے تعاون پر ان کے شکرگزار ہیں۔

Image may contain: 4 people, text that says 'HBL Pakistan PSL Phir se Tayyar Hain! NATIONAL STADIUM, KARACHI QUALIFIER MULTAN SULTANS KARACHI KINGS 14 NOVEMBER Luntiox HUAND ELIMINATOR PESHAWAR ZALMI LAHORE QALANDARS 14 NOVEMBER ELIMINATOR 2 TBD TBDTBD TBD 15 NOVEMBER HBL Jubilee FINAL TBD TBD 17 NOVEMBER Brighto OSAKA oppo Dastak Golollo TAPAL INVEREX IITRANS'

Comments

یہ بھی پڑھیں