The news is by your side.

Advertisement

الیکٹبلز خلائی مخلوق نہیں ہوتے، ابرار الحق

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور معروف گلوکار ابرار الحق نے کہا ہے کہ الیکٹبلز خلائی مخلوق نہیں ہوتے، یہ ایسے لوگ ہیں جو الیکشن جیت سکیں۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے اے آر وائی نیوز پر وسیم بادامی کے پروگرام الیونتھ آور میں گفتگو کرتے ہوئے کیا، ان کا کہنا تھا کہ جو لوگ انتخابات جیت سکیں انھیں الیکٹبلز کہا جاتا ہے۔

ابرار الحق نے کہا کہ پی ٹی آئی نے نظریاتی اور صاف ستھرے لوگوں کو الیکشن میں آزمایا، عوام کو بھی کسی نہ کسی حد تک خود کو بدلنا ہوگا۔

گلو کار ابرار الحق کا کہنا تھا کہ جو تبدیلی نچلی سطح سے آتی ہے وہ بڑی واضح ہوتی ہے، پی ٹی آئی ایسی تبدیلی کے لیے جدوجہد کر رہی ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما نے پروگرام میں کہا کہ خیبر پختونخوا کو پی ٹی آئی نے بدل کر رکھ دیا ہے، تحریک انصاف نے وہاں بہت کام کیا ہے۔

ابرار الحق نے تعلیم کے شعبے میں پی ٹی آئی کی کار کردگی پر کہا کہ خیبر پختونخوا میں بچے نجی اسکولوں سے نکل کر سرکاری اسکولوں میں داخل ہوئے۔

پی ٹی آئی رہنما نے پروگرام میں کہا کہ دنیا کہتی ہے کہ پورے پاکستان میں سب سے زیادہ بہتر گورننس خیبر پختونخوا میں ہے۔

اے آر وائی پروگرام میں ان کا کہنا تھا کہ اگر موجودہ خراب حالات حکومتی خامیوں کی وجہ سے ہیں تو اپوزیشن کو تنقید کرنی چاہیے۔

کراچی: انصاف ہاوس میں پی ٹی آئی کے مشتعل کارکنان کی توڑ پھوڑ


معروف گلو کار ابرار الحق نے کہا کہ ن لیگی حکومت نے اربوں روپے کے قرضے لیے جس کی وجہ سے آج پورا ملک مقروض ہوگیا ہے۔

واضح رہے کہ تحریک انصاف پر یہ تنقید کی جا رہی ہے کہ وہ اپنے نظریاتی کارکنوں کی بجائے ان افراد کو ٹکٹ دے رہی ہے جن کا تعلق دیگر جماعتوں سے رہا ہے جن کے بارے میں سمجھا جاتا ہے کہ وہ الیکشن جیت سکتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں