رینجرز نے شہر میں خوف و ہراس پھیلانے کا نوٹس لے لیا -
The news is by your side.

Advertisement

رینجرز نے شہر میں خوف و ہراس پھیلانے کا نوٹس لے لیا

کراچی: رینجرز نے شہر میں خوف و ہراس پھیلانے کا نوٹس لے لیا، ترجمان رینجرز کہتے ہیں کہ قانون نافذ کرنے والے ادارے شہر میں متحرک ہیں۔

رینجر زکی جانب سے جاری اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ بعض عناصر کی جانب سے شہر میں خوف و ہراس اور سراسیمگی پھیلانے کا رینجرز نے نوٹس لیا ہے ۔

ترجمان کے مطابق قانون نافذ کرنے والے ادارے عوام کی سیکیورٹی کو یقینی بنانے کیلئے پوری طرح چوکس ہیں ، کراچی کی عوام قانون نافذ کرنے والے اداروں پر بھروسہ رکھیں اور کسی بھی مشکوک سرگرمی کی اطلاع رینجرز ہیلپ لائن پر دیں۔

دوسری جانب ترجمان رینجرز سندھ کے مطابق رینجرز ہیڈکوارٹرز میں ڈی جی رینجرز میجر جنرل بلال اکبر کی صدارت اعلیٰ سطحی اجلاس ہوا جس میں سینئر اسٹاف افسران ،پراسیکیوشن افسران اور رینجرز لاء افسران کی شرکت ۔

اجلاس میں عدالتی حکم کے باوجود 28 ملزمان کی جے آئی ٹی بنانے میں تاخیر پر تشویش کااظہار کیاگیا، ڈی جی رینجرز نے سندھ میں رینجرز لاء افسران اور پراسیکیوشن افسران کو ملزمان کے مقدمات کو جلد نمٹانے کی ہدایت کی ہے۔

واضح رہے کہ عدالت کی طرف سے ریمانڈ برائے تحقیقات پر دیے گئے ملزمان کی جے آئی ٹیز کو 15 دن کے اندر بنانے کا حکم دیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں