The news is by your side.

Advertisement

بروک لیسنر کو کمنٹینر پر حملہ کرنا مہنگا پڑ گیا، ویڈیو دیکھیں

واشنگٹن: ڈبلیو ڈبلیو ای را کے میچ میں چیمپئن ریسلر بروک لیسنر کو کمنٹینر کو دھلائی کرنا مہنگا پڑ گیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای چیمئن بروک لیسنر کو کمنٹینر پر حملہ کرکے پھنس گئے حریف ریسلر ری میسٹریو نے ان کی دھلائی شروع کردی، ریفری نے آکر بروک لیسنر کی جان بچائی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ بروک لیسنر اپنے منیجر پال ہی مین کے ہمراہ رنگ میں داخل ہوتے ہیں اور ری میسٹریو کو طیش میں لانے کے لیے ان پر شدید تنقید کرتے ہیں لیکن میسٹریو رنگ میں نہیں آتے۔

بروک لیسنر اور پال ہی مین جاتے ہوئے کمنٹیٹر ٹیبل پر بیٹھے ہوئے سابق ریسلر کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے ان پر حملہ کردیتے ہیں، لیسنر کے سپلیکس کے آگے سابق ریسلر ڈھیر ہوجاتا ہے۔

بروک لیسنر اس کی دھنائی سے فارغ بھی نہیں ہوپائے تھے کہ اسی دوران ری میسٹریو نے ان پر اچانک حملہ کردیا، پال ہی مین تو سائیڈ ہوگئے لیکن میسٹریو نے لیسنر کی جم کر دھلائی کی اور لیسنر خود کو بچانے کی ناکام کوشش کرتے نظر آئے۔

بعدازاں ریفری نے مداخلت کرکے ری میسٹریو کو پیچھے کیا لیکن جاتے ہوئے ری میسٹریو نے لیسنر کو تنبیہ کی کہ وہ سروائیو سیریز کے چیمپئن شپ میچ میں انہیں دیکھ لیں گے۔

مزید پڑھیں: ریسل مینیا 35: سیتھ رولنز نے بروک لیسنر کو شکست دے دی

یاد رہے کہ معروف ڈبلیو ڈبلیو ریسلر 619 ری میسٹریو پاکستان کا دورہ بھی کرچکے ہیں، میسٹریو کے ہمراہ دیگر نامور ریسلر بھی پاکستان پہنچے تھے اور پروک ریسلنگ چیمپئن شپ میں حصہ لیا تھا۔

علاوہ ازیں سابق یونیورسل چیمپئن سیتھ رولنز کا مقابلہ حریف این ایکس ٹی ریسلر سے ہوگا، این ایکس ٹی سے دیگر ریسلرز کو بھی مقابلوں کے لیے مدعو کیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں