روبی روز ’بیٹ ویمن‘ کے کردار کے لیے کاسٹ -
The news is by your side.

Advertisement

روبی روز ’بیٹ ویمن‘ کے کردار کے لیے کاسٹ

آپ نے مشہورِ زمانہ ہالی وڈ فلم بیٹ مین تو ضرور دیکھی ہوگی، اب اس سیریز کے مداحوں کے لیے خوشخبری ہے کہ ’بیٹ ویمن‘ بھی جلد ایکشن میں نظرآئیں گی۔

تفصیلات کے مطابق معروف آسٹریلوی نژاد ماڈل اور اداکارہ روبی روز کو امریکی ٹی وی چینل ’سی ڈبلیو‘ نے اپنی ٹی وی شوز میں بطور ڈی سی ہیرو بیٹ ویمن کے کردار کے لیے کاسٹ کرلیا ہے۔

ہالی وڈ ذرائع کا کہنا ہے کہ بیٹ ویمن سی ڈبلیو کے چار ٹی وی شوز میں جلوہ گر ہوں گی جن میں دی فلیش، ایرو، لیجنڈز آف ٹومارو اور سپر گرل شامل ہیں۔

آسٹریلوی اداکارہ روبی روز

بیٹ ویمن کی کہانی کا مرکزی خیال ایک ایسی لڑکی کے گرد گھومتا ہے جو کہ معاشرے میں انصاف کے لیے کوشاں ہے، وہ ایک تربیت یافتہ اسٹریٹ فائٹر ہے اور گوتھم( بیٹ مین کردار کا تخیلاتی شہر) میں مجرموں سے نبرد ہوتی نظر آئیں گی۔

ایک امریکی ویب سائٹ کے مطابق بیٹ ویمن کا کردار کیرولین ڈرائز نامی مصنف لکھیں گے اور وہی اس پروجیکٹ کے خصوصی پروڈیوسر بھی ہوں گے۔

یاد رہے کہ ڈی سی کامکس بیٹ مین اینڈ سپر مین سیریز پر گزشتہ آٹھ سال سے کام کررہا ہے اور اس سلسلے میں متعدد فلمیں بھی ریلیز کی گئیں ہیں جن میں مین آف اسٹیل، بیٹ مین ورسز سپرمین، ونڈر ویمن اور جسٹس لیگ شامل ہیں۔

جسٹس لیگ میں ڈی سی کامکس کے تمام تر کردار مداحوں کو ایک ساتھ ایکشن میں نظر آتے ہیں، اس سلسلے کی فلم جسٹس لیگ میں ایکوا مین کے کردار کو اس قدر پسند کیا گیا تھا کہ ڈی سی کامکس اس پر الگ سے فلم جلد ریلیز کرنے جارہاہے۔

دیکھا گیا ہے کہ ڈی سی کامکس کے مردانہ کردار عوام کی جانب سے زیادہ پذیرائی حاصل نہیں کرسکے، بہ نسبت اس سلسلے کے نسوانی کرداروں کے ، اس سیریز کی سب سے مشہور فلم ونڈر ویمن رہی ہے جسے فلم شائقین نے بے پناہ سراہا تھا۔

دوسری جانب بیٹ مین سیرز کے ولن پر بننے والی فلم سوسائیڈ اسکواڈ میں بھی ہارلے کوئین نامی نسوانی کردار کو بے حد پسند کیا گیا تھا، اور کئی شائقین نے اس پر الگ سے فلم بنانے کا مطالبہ بھی کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں