ششی کپور کی آخری رسومات ادا، امیتابھ،شاہ رخ اور رنبیرکپور کی شرکت shashi kapoor
The news is by your side.

Advertisement

ششی کپور کی آخری رسومات ادا، امیتابھ ، شاہ رخ اور رنبیر کپور کی بھی شرکت

ممبئی : معروف رومانوی اداکار ششی کپور کی آخری رسومات آج ادا کردی گئیں جس میں بالی وڈ کے صف اول کے تمام ہی اداکاروں شرکت کی اور ساتھی اداکار کو خراج تحسین پیش کیا.

تفصیلات کے مطابق گزشتہ شب خالق حقیقی سے جا ملنے والے ماضی کے چاکلیٹی ہیرو ششی کپور کی آج آہوں اور سسکیوں کے درمیان آخری رسومات ادا کری گئی اس موقع پر بارش کے باوجود بھارتی فلم انڈسٹری سے وابستہ اداکاروں، فلم سازوں، ہدایتکاروں اور دوست و احباب کی کثیر تعداد نے شرکت کی.

 

بھارتی فلم کے انڈسٹری کا سب سے بڑا نام امیتابھ بچن اپنے صاحبزادے ابھیشک بچن کے ہمراہ موجود تھے جب کہ دیگر اداکاروں میں شاہ رخ خان، رنبیر کپور، سیف علی خان سمیت دیگر اداکار بھی موجود تھے جب کہ سلمان خان کے والد اور فلم رائیٹر سلیم خان بھی آخری رسم کی ادائیگی تک وہاں موجود رہے جب کہ رشی کپور، سنجے دت اور انیل کپور اپنی طے شدہ شوٹنگ چھوڑ کر آخری رسومات میں شرکت کے لیے پہنچے.


 ششی کپور .. چائلڈ ایکٹر سے مقبول ہیرو تک، کامیابیوں سے بھری داستان 


اس موقع پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے امیتابھ بچن کا کہنا تھا کہ فلم انڈسٹری ایک انمول ہیرے سے محروم ہو گیا جب کہ رشی کپور نے کہا کہ بڑی یادیں وابستہ ہے جو آخری سانس تک پیچھا کرتی رہیں گی اور سنجے دت نے رنجیدگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ وہ بہت دکھی ہے جس کی ترجمانی کے لیے ان کے پاس الفاظ نہیں.

خیال رہے گزشتہ شپ ششی کپور کو سینے میں انفیکشن لاحق ہونے کے سبب اسپتال میں داخل کیا گیا تھا جہاں ان کا علاج جاری تھا تاہم وہ جانبر نہ ہوسکے اور 79 سال کی عمر میں بالی وڈ کو سینکڑوں کامیاب فلمیں دینے والا سپر اسٹار ہیرو ہمیشہ کے لیے ابدی نیند سو گیا۔

 

 

تصویری جھلکیاں 


 

 

 

 

 

 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں