The news is by your side.

Advertisement

جہانگیر ترین نے خود سے متعلق شہلا رضا کا دعویٰ مسترد کر دیا

اسلام آباد: جہاں ایک طرف پی ڈی ایم ٹوٹنے کا آغاز ہو گیا ہے، وہاں پی پی کی شہلا رضا نے جہانگیر ترین سے متعلق ایک سنسنی خیز ٹوئٹ کر کے سیاسی فضا کو مزید گرمانا چاہا، مگر پی ٹی آئی رہنما نے اس کی تردید کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق شہلا رضا نے ایک ٹوئٹ میں جہانگیر ترین سے متعلق بڑا دعویٰ کرتے ہوئے کہا جہانگیر ترین پی ٹی آئی چھوڑنے کا اعلان کر سکتے ہیں۔

شہلا رضا نے کہا جہانگیر ترین کی مخدوم احمد محمود سے ملاقات ہوئی ہے، اور وہ اگلے ہفتے کراچی میں آصف زرداری سے ملاقات کریں گے، خیال ہے کہ اس ملاقات میں جہانگیر ترین پی ٹی آئی چھوڑنے کا اعلان کر دیں گے۔

انھوں نے ٹوئٹ میں خیال ظاہر کیا کہ جہانگیر ترین پیپلز پارٹی میں شمولیت کا اعلان کریں گے، اگر واقعی ایسا ہوگیا تو نہ بزدار رہے گا نہ نیازی ہوگا۔

شیئر ہولڈرز کے ساتھ فراڈ، ایف آئی اے نے جہانگیر ترین اور ان کے بیٹے سے 5 اہم سوالات پوچھ لیے

تاہم اس ٹوئٹ کے کچھ ہی دیر بعد جہانگیر ترین نے اپنے بیان میں اس کی تردید کی، انھوں نے کہا میرے خلاف مسلسل پروپیگنڈا کیا جا رہا ہے، پی پی قیادت سے ملاقات اور شمولیت کی خبروں میں صداقت نہیں ہے، میرے خلاف خبریں چلوانے والوں کو مایوسی ہوگی.

واضح رہے کہ آج عوامی نیشنل پارٹی نے پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) سے باقاعدہ طور پر علیحدگی اختیار کر لی ہے۔ پی ڈی ایم کی جانب سے شوکاز نوٹس جاری کیے جانے پر پاکستان پیپلز پارٹی بھی برہم ہے، اس لیے پی پی نے سخت جواب دینے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں