The news is by your side.

Advertisement

تفریح سے محروم کراچی کے عوام کے لیے خوشخبری

کرچی: پاکستان کے سب سے بڑے شہر کراچی میں معاشرتی مسائل اور لوگوں کی آگاہی اور تفریح کے لئےانتہائی دلچسپ اور معلوماتی میلہ سجنے والا ہے ۔

کراچی کے ایک مقامی ہوٹل میں ملک کے معروف تھیٹر کمپنی، دی تھیسپینز تھیٹرز کی جانب سے انعقاد کی جانے والی پریس کانفرنس میں اس بات کا اعلان کیا گیا کہ کراچی جو کہ دو کروڑ سے زائد آبادی پر مشتمل ہے تاہم گزشتہ کئی عشروں سے اس شہر میں سیاسی، سماجی اور لسانی اختلافات نے بسیرا کر رکھا ہے جبکہ دوسری طرف عوام کی تفریح کے محدود مواقع دستیاب ہیں جسکی وجہ سے عوام میں شدید ذہینی دباو کی کیفیت پائی جاتی ہے۔

p-post-1

اس صورت حال کو پیش نظر رکھتے ہوئے کراچی کے پانچوں اضلاع میں پاکستان کے سب سے بڑے پتلی تماشہ کا اہتمام کیاجائے گا۔ اس پتلی تماشاکا دوسرا اہم مقصد یہ بھی ہے کہ وہ افراد جو اپنی محدود وسائل کی بنا پر تفریحی مواقع سے محروم رہتے ہیں ان کے لئے تفریح کے مواقع فراہم کرنا ہے کیونکہ یہ تمام تماشہ عوامی مقامات پر ناظرین کے لئے مفت دکھایا جائے گا۔

دی تھیسپینز کے آرٹسٹک ڈائریکٹر فیصل ملک کا کہنا تھا کہ پی ٹی وی کے ابتدائی دنون میں پتلی تماشے پاکستان میں بے حد مقبول ہو اکرتے تھے جس سے نہ صرف عوام محظوظ ہوتے تھے بلکہ ان کے ذریعے عوام میں مختلف معاشرتی پہلوں کے حوالے سے آگاہی بھی دی جاتی تھی تاہم ملک میں بڑھتے ہوئے مسائل نے عوام کو اس طرز کے تفریحی سہولیات سے محروم کر دیا ہے جسکی احیاء وقت کی اہم ضرورت ہے۔

p-post-2

بیرسٹر شاہدہ جمیل نے صحافیوں کو بتایا کہ ملک میں اس وقت افراتفریح اور کشیدگی کا ماحول ہے ، ایسے وقت میں تھیس پینز تھیٹر کی جانب سے کیئے جانے والے اس انوکھے فیسٹیول سے نا صرف لوگوں کا ذہن مسرور ہوگا بلکہ انھیں پاکستان کی ثقافت کے بارے میں بھی آگاہی ملے گی۔

ایک سوال کے جواب میں نعمان محمود نے کہا کہ اس فیسٹیول میں شامل تین کھیل ہیں جس میں پاکستان کے چاروں صوبوں سمیت کشمیر اور گلگت بلتستان کے کلچرل رنگ، جھیل سیف الملوک کی لوک داستان اور بچوں کے لیے سند باد کی کہانی پتلیوں کی زبانی سنائی جائے گی، ان کھیلوں کو ترتیب دیتے ہوئے ہم نے اس بات کا خاص خیال رکھا ہے کہ اس میں جو بھی مواد استعمال ہو وہ خالص پاکستانی ہو اور اس میں ٖ غیر اسلامی تہذیب کا کوئی بھی عنصر نہ ہو۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں