The news is by your side.

Advertisement

دو صوبوں کے گورنرز کے مستعفی ہونے کا امکان

لاہور: گورنر پنجاب اور گورنر سندھ کے مستعفی ہونے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق ذرائع کا کہنا ہے کہ گورنر پنجاب عمر سرفراز چیمہ کا مستعفی ہونے کا امکان ہے، قومی اسمبلی میں نئے قائد ایوان کے حلف اٹھاتے ہی گورنر پنجاب مستعفی ہو جائیں گے۔

ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ گورنر سندھ عمران اسماعیل کے بھی مستعفی ہونے کا امکان ہے، عمران اسماعیل عمران خان کے دیرینہ ساتھی ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز گورنر خیبر پختون خوا شاہ فرمان نے ایک بیان میں کہا تھا کہ شہباز شریف کے وزیر اعظم بنتے ہی وہ اپنے عہدے سے مستعفی ہو جائیں گے کیوں کہ انھیں وزیر اعظم کا پروٹوکول نہیں دے سکتا۔

عمران اسماعیل صوبے کے 33 ویں گورنر کے طور پر فرائض انجام دے رہے تھے، وہ پی ایس 111 سے رکن صوبائی اسمبلی منتخب ہوئے تھے، انھوں نے 27 اگست 2018 کو گورنر سندھ کا عہدہ سنبھالا تھا۔

تحریک عدم اعتماد کامیاب، عمران خان وزیراعظم نہیں رہے

یاد رہے کہ گزشتہ روز اسپیکر اور ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی کے مستعفی ہونے کے بعد اسمبلی میں تحریک عدم اعتماد کے لیے ووٹنگ کی گئی، عدم اعتماد کامیاب ہونے کے بعد عمران خان وزارت عظمیٰ کے منصب سے محروم ہو گئے۔

واضح رہے کہ عمران خان 3 سال 8 ماہ پاکستان کے وزیر اعظم رہے، پاکستان کی تاریخ میں پہلی مرتبہ کسی وزیر اعظم کے خلاف تحریک عدم اعتماد کامیاب ہوئی ہے۔

اب قومی اسمبلی میں نئے قائد ایوان کا انتخاب پیر 11 اپریل کو ہوگا، کاغذات نامزدگی آج دوپہر 2 بجے تک اسمبلی سیکریٹریٹ سے وصول کیے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں