The news is by your side.

کویت : غیرملکی بچوں کے ویزے سے متعلق حکومت کا اہم فیصلہ

کویت : کویت کی وزارت داخلہ کے امیگریشن اور پاسپورٹ امور کے محکموں نے آج 5 سال سے کم عمر کے بیرون ممالک پھنسے ہوئے غیرملکی بچوں کے والدین کی جانب سے اپنے بچوں کو خاندان میں شامل کرنے کی درخواستیں وصول کرنا شروع کردیں ہیں۔

روزنامہ القبس کو معلوم ہوا کہ آج کچھ محکموں نے اسٹیک ہولڈرز سے لین دین حاصل کیا ہے اور اس بات کو یقینی بنایا ہے کہ ان کے بچوں کے لیے ویزا جاری کرنے کے لیے ضروری شرائط پوری ہوں۔

متعلقہ ذرائع نے عندیہ دیا کہ کل، پیر سے تمام امیگریشن محکموں کو ایسے آڈیٹرز ملنا شروع ہو جائیں گے جو اپنے 5 سال سے کم عمر بچوں کو خاندان میں شامل کرنے کے لیے ویزا جاری کرنے کی شرائط پر پورا اترتے ہیں۔

کویت: غیر ملکی بچوں کے لئے فیملی ویزا کی درخواستیں وصول کرنے کا عمل شروع کر دیا گیا

انہوں نے کہا کہ ویزا جاری کرنے کے لیے مخصوص شرائط میں سے "کم از کم 500 دینار کی تنخواہ، کویت میں والد اور والدہ دونوں کے لیے درست رہائشی اجازت نامہ اور یہ کہ بچے کی عمر 5 سال سے کم ہو۔”

خارج کیے گئے پیشوں کے لیے تنخواہ کی شرط کو کابینہ کے قابل اطلاق فیصلے کی بنیاد پر خارج کردیا گیا تھا، یا اگر بچے کی عمر ایک سال سے کم ہے، بشرطیکہ محکمہ کے ڈائریکٹر کی منظوری کے ذریعے والد اور والدہ دونوں کے لیے ایک درست رہائش گاہ ہو جبکہ معطل شدہ قومیتوں (پاکستان، افغانستان، شام، بنگلہ دیش، ایران، اعراق، یمن) سے کوئی لین دین وصول نہیں کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں