The news is by your side.

Advertisement

خوشبوؤں کے شہر پیرس میں چاکلیٹ فیشن شو

پیرس: خوشبوؤں کے شہر پیرس میں چاکلیٹ فیشن شو ہوا، خوبرو ماڈلز نے چاکلیٹ سے بنے ملبوسات زیب تن کیے اورریمپ پر جلوے بکھیرے۔

  le-salon-post-3

خوشبوؤں کے شہر پیرس میں ہر جگہ چاکلیٹ ہی چاکلیٹ چھا گئی، فیشن شو میں چاکلیٹ سے بنے ملبوسات پہنی ماڈلز ریمپ پر آئیں تو سب دیکھتے رہ گئے، رنگارنگ ایونٹ پر چاکلیٹ سے بنا ایفل ٹاور توجہ کا مرکز رہا۔

le-salon-post-2

فیشن شو میں ڈیزائنر نے منفرد انداز اپنایا اور چاکلیٹ سے تیار کردہ ملبوسات متعارف کروائے، چاکلیٹ کے ملبوسات زیب تن کئے ماڈلز کی ریمپ پر کیٹ واک سے شرکا بھرپور انداز میں محظوظ ہوئے، رنگ برنگی چاکلیٹس والے خوبصورت ملبوسات میں ماڈلز نے حاضرین سے خوب داد سمیٹی۔

le-salon-post-1

پیرس میں جاری چاکلیٹ فیشن شو شائقین کو صرف دکھانے کیلئے نہیں بلکہ چاکلیٹ کھانے کا بھی موقع دیا گیا، دنیا بھر سے آئی کمپنیاں چاکلیٹ سے بنی اشیاء پیش کر رہے ہیں اور چاکلیٹ کے دیوانے خریداری میں مصروف ہیں۔

لوگوں کی بڑی تعداد ان چیزوں سے لطف اٹھانے کے ساتھ ان مناظر کو اپنے کیمروں میں محفوظ کرنے میں مصروف ہیں۔

le-salon-post-4[row][double_paragraph]Left Side Content [/double_paragraph][double_paragraph] Right Side Content [/double_paragraph] [/row]

چاکلیٹ فیشن شو ہر سال دنیا بھر کے مختلف مما لک میں منایا جاتا ہے، جس میں چاکلیٹ سے متعلق ہر قسم کی معلومات ،چاکلیٹ بنانے کے طریقے اور چاکلیٹ پر مختلف قسم ورکشاپس کا انعقاد کیا جاتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں