The news is by your side.

Advertisement

جنرل باجوہ کی قیادت میں پاکستان میں امن بحال ہوا: سابق برطانوی جنرل

لندن: سابق برطانوی میجر جنرل جوناتھن ڈیوڈ شا نے اپنے ایک آرٹیکل میں لکھا ہے کہ جنرل قمر جاوید باجوہ کی قیادت میں پاکستان میں امن بحال ہوا۔

تفصیلات کے مطابق سابق برطانوی میجر جنرل نے لکھا ہے کہ پاک فوج کے سربراہ کی قیادت میں پاکستان میں امن آیا، دنیا پاکستان کا احترام کرے، شاہی جوڑے کا دورہ پاکستان آج کے پاکستان کی عکاسی کرتا ہے۔

جوناتھن ڈیوڈ شا کا کہنا تھا پاکستان نے لاکھوں افغانوں کو پناہ دی، یمن اور افغانستان میں بھی جنرل قمر جاوید باجوہ نے کردار ادا کر کے اپنا آپ منوایا، ان کی خدمات کو دیکھتے ہوئے انھیں توسیع ملی۔

تازہ ترین:  بریگزٹ ڈیل : برطانوی ممبران پارلیمنٹ نے فیصلے میں تاخیر کے حق میں ووٹ دے دیا

خیال رہے کہ میجر جنرل جوناتھن ڈیوڈ شا پاکستان کے متعدد دورے کر چکے ہیں، سابق سینئر برطانوی فوجی افسر نے لکھا کہ انھوں نے 2009 اور 2010 میں باقاعدگی کے ساتھ پاکستان کے دورے کیے، اس دوران میں نے پاکستان کو در پیش بحران کو بھی دیکھا۔

انھوں نے اپنے آرٹیکل میں مزید لکھا کہ حالیہ اقدامات سے واضح ہوتا ہے کہ پاکستان نے کس طرح اپنی انٹرنل سیکورٹی کو تبدیل کر دیا ہے۔ اب اس کا وقت نہیں ہے کہ پاکستان سے مزید کوئی مطالبہ کیا جائے بلکہ اب وقت ہے کہ دنیا پاکستان کو مزید عزت دے، بہتر ہوتی سیکورٹی اور اقتصادی صورت حال کے ساتھ پاکستان علاقائی اور عالمی سیاست میں بتدریج ابھر رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں