The news is by your side.

Advertisement

ماحولیاتی تبدیلیوں کے خلاف احتجاج، معروف اولمپیئن ایٹیئن اسٹاٹ گرفتار

لندن : برطانوی پولیس نے ماحولیاتی تبدیلیوں کے خلاف احتجاج کرنے پر اولمپک گیمز میں سونے کا تمغہ حاصل کرنے والے کھلاڑی ایٹئین اسٹاٹ کو واٹر لو پُل س گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی دارالحکومت لندن میں موسمیاتی تبدیلی کےلیے کام کرنے والے رضاکاروں نے دنیا میں پیدا ہونے والی موسمیاتی تبدیلی کے حوالے شہریوں میں شعور اجاگر کرنے اور مقتدر اداروں کے خلاف اقدامات نہ کرنے پر شدید احتجاج کیا۔

غیر ملکی خبر راساں ادارے کا کہنا تھا کہ سنہ 2012 میں کشتی رانے کے مقابلوں میں سونے کا تمغہ حاصل کرنے والے برطانوی کھلاڑی کو گزشتہ روز اس وقت گرفتار کیا گیا جب انہوں نے پُل کر چڑھ کر ’ماحولیاتی تبدیلی‘ سے متعلق نعرہ بلند کیا تھا۔

برطانوی میڈیا کا کہنا تھا کہ پولیس نے سماجی رابطے کی ویب سایٹ پر تصدیق کی کہ پولیس نے ایٹئین اسٹاٹ کو حراست میں لیا ہوا ہے اور وہ اپنے رہا ہونے کا انتظار کررہے ہیں۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ اسٹاٹ نے 2016 میں کھیلوں سے ریٹائرمنٹ کے بعد سوشل میڈیا پر ماحولیاتی تبدیلیوں کے خلاف مہم چلانا شروع کردی تھی۔

مزید پڑھیں : ماحولیاتی تبدیلیوں کے خلاف اطالوی دارالحکومت میں شدید احتجاج

واضح رہے کہ برطانوی دارالحکومت لندن کے میئر صادق خان نے مظاہرین پر زور دیتے ہوئے کہا تھا کہ ’ٹیوب سروس بند کرنے سے متعلق دوبارہ سوچیں، آپ لندن کے شہریوں کی زندگیاں خطرے میں ڈال رہے ہیں‘۔

ٹویٹر پر پوسٹ کردہ اپنے پیغام میں ان کا کہنا ہے کہ مزید لوگوں کو پبلک ٹرانسپورٹ کے استعمال پر ، پیدل چلنے اور سائیکل چلانے پر راغب کرنا یقیناً ایک مشکل امر ہے، اور اسی کے ذریعے اس موسمیاتی ایمرجنسی کا سدباب کیا جاسکتا ہے۔ لندن کے لاکھوں باشندے اپنے معمولاتِ زندگی انجام دینے کے لیے روز مرہ کی بنیاد پر انڈر گراؤنڈ نیٹ ورک استعمال کرتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں